Veelgestelde vragen

1. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen: € 4,95 (incl.BTW) per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. Bij bestellingen boven de € 20,- komen de verzendkosten te vervallen.

2. Verzend Merchandisehouse.nl ook naar het buitenland?

Ja, Merchandisehouse verzend naast Nederland ook bestellingen naar Duitsland, België en Luxemburg. De kosten hiervoor bedragen € 5,99.

3. Hoe stuurt Merchandisehouse.nl jouw bestelling op?

Deze worden verstuurd in stevige kartonnen dozen. De verzending van de artikelen gaat via PostNL of DPD.

4. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Als je in Nederland woont, kun je kiezen uit de volgende betalingsmethoden: IDEAL, overboeken, PayPal en After Pay. Voor verzending naar België kunnen de volgende betalingsmethodes gekozen worden: Mr Cash, After Pay en PayPal.

IDEAL
Merchandisehouse.nl biedt de mogelijkheid met iDEAL te betalen. Dat is betalen in je eigen vertrouwde internetbankieromgeving. Je doorloopt dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent.

BanContact / Mister Cash
Belgische klanten kunnen vertrouwd met BanContact / Mister Cash, veilig en gemakkelijk hun online aankopen afrekenen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent. Merchandisehouse.nl maakt graag gebruik van de Mister Cash.

After Pay
Pas betalen als je jouw bestelling hebt ontvangen. Dat is mogelijk met After Pay. Je betaalt alleen de artikelen die je wilt houden. 

PayPal 
Met PayPal kun je veilig en makkelijk je bestelling betalen zonder je gegevens te delen. Je hoeft hiervoor enkel je e-mailadres en wachtwoord in te vullen van jouw PayPal rekening. Zo kun je in een paar klikken je artikelen afrekenen.  

5. Hoe verloopt de bestelprocedure?

Je kiest eerst op je gemak het gewenste artikel en klikt op de button in "winkelwagen" onder dit artikel. Dit artikel wordt dan in de winkelwagen gelegd. Eventuele volgende artikelen kun je op dezelfde manier toevoegen. Als je hiermee klaar bent, dan ga je naar de winkelwagen toe (rechtsboven in beeld).

Hierna doorloop je de volgende stappen:

Aanmelden (stap 1):
Als je een nieuwe klant bent moet je je eerst aanmelden. Bestaande klanten kunnen inloggen en dan verschijnen automatisch de reeds eerder ingevulde gegevens.

Jouw gegevens (stap 2):
Hier moet je alle gevraagde gegevens invullen, zodat wij jouw order kunnen afhandelen. Deze kun je natuurlijk nog aanpassen als er wijzigingen mochten zijn. Je hoeft dan alleen maar opnieuw in te loggen.

Betalingswijze kiezen (stap 3):
Kies hier op welke manier je wilt betalen.

Besteloverzicht + Bevestigen (stap 4):
Je krijgt een compleet overzicht van jouw bestelling en de door jouw ingevulde gegevens. Deze kun je nog eens rustig controleren en eventueel aanpassen. Als je vervolgens op de button "Bevestigen" drukt, dan wordt je bestelling in ons systeem opgenomen.

Bevestiging (stap 5):
Hierna krijg je de bevestiging dat de gegevens correct zijn verwerkt. Je krijgt altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice. Als jouw bestelling compleet is, dan klik je op Afrekenen.

6. Waarom moet ik bij een bestelling alle bestelgegevens intikken?

Zonder de bestelgegevens zijn wij niet in staat jouw bestelling te versturen of contact met je op te nemen, bijvoorbeeld als een bepaalde poster niet meer leverbaar is.

7. Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens worden nooit aan derden doorgespeeld, noch voor ongevraagde reclamedoeleinden gebruikt.
Wij registreren je naam, betalings- en adresgegevens alleen in ons eigen klantenbestand.
In dit bestand worden alle gegevens opgenomen die voor ons nodig zijn om je bestelling te kunnen afhandelen.

8. Wat is de gemiddelde levertijd van een artikel?

Bij elk artikel staat weergeven wat de levertijd van het product is. De levertijd is afhankelijk van het wel of niet op voorraad hebben van de bestelde artikel(en).

Als het product niet op voorraad is staat er: Levertijd: binnen 2 weken.

Als het product op voorraad is staat er: leverbaar binnen 5 werkdagen.
Dit betekent dat jouw artikel(en) binnen 5 werkdagen aan onze bezorgdienst worden aangeleverd en je bestelling normaal gesproken de daaropvolgende werkdag bij je wordt aangeboden.

Wij streven ernaar om alle producten van Merchandisehouse.nl uit voorraad te leveren.

Merchandisehouse.nl doet geen deelleveringen i.v.m de verzendkosten. Je bestelling wordt, zodra het laatste artikel bij ons binnengekomen is, in één keer verzonden.

9. Retourneren van reeds verzonden artikelen.

Hier vind je informatie over het retourneren van onbeschadigde artikelen.

Orders of artikelen die door ons nog niet zijn verzonden, kunnen te allen tijde kosteloos geannuleerd worden. Dit kan door een e-mail of een telefoontje (lokaal tarief) naar onze klantenservice, telefoonnummer: 0226-331336.

Je kunt alle artikelen die je bij ons gekocht heb, tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Stuur het artikel het liefst in de originele verpakking retour.

Retour zenden moet binnen 14 dagen na ontvangst van het betreffende artikel geschieden. Dit termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Het artikel moet in ieder geval onbeschadigd bij ons retour komen. Twijfel je over de manier van verpakken neem dan s.v.p. even contact met ons op.

Let op dat je het artikel met bijbehorende pakbon en in een deugdelijke verpakking terugstuurt. Schrijf op de pakbon de reden van retour en stuur het artikel naar onderstaand adres:

Merchandisehouse.nl
Dulleweg 17
1721CT Broek op Langedijk, The Netherlands

Als het artikel door ons onbeschadigd retour ontvangen is, zullen wij binnen 14 werkdagen het verschuldigde bedrag aan je overmaken. Alleen de kosten voor het retour sturen zijn voor jouw rekening.

10. Wat moet ik doen bij een klacht of een beschadiging

Wij doen onze uiterste best om je snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan dien je dit zo snel mogelijk te melden. Je kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.

Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0226-331336.

Een klachtenbrief kun je sturen naar:

Merchandisehouse.nl
Dulleweg 17
1721CT Broek op Langedijk, The Netherlands

Je krijgt binnen 3 werkdagen antwoord over de afhandeling van je klacht. Neem altijd eerst via klantenservice contact met ons op. Zet in de mail je klacht of wat er precies aan de hand is en de aard van de beschadiging. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

11. Afleveren van je bestelling

Bij alle artikelen in onze webshop staat een indicatieve levertijd aangegeven. De populairste artikelen uit ons assortiment worden binnen één werkdag verzonden.

Levering bij meerdere artikelen
Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt, wordt de levertijd van je hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Volgen van je bestelling
Je kan te allen tijde de status van je bestelling bekijken in je eigen account.

Verzending van je bestelling
Op het moment dat je bestelling verzendklaar staat. ontvang je van ons een e-mail. Je bestelling krijgt dan de status ‘Verzonden’ en gaat dezelfde dag nog mee met onze vervoerder. Wanneer je drie dagen na verzending van bovenstaande e-mail nog steeds je bestelling niet hebt ontvangen, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Niet thuis
Indien je op het moment van aflevering niet thuis bent, ontvang je van onze vervoerder een kaart in de bus en kun je zelf een nieuw aflevermoment kiezen. Ook is het mogelijk om alsnog een ander afleveradres op te geven.

Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel heeft dan in plaats van de status ‘verzonden’ nog steeds de status ‘wachten op verzenden’. We brengen je altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertragingen. Mocht je na het verstrijken van de levertijd jouw artikel nog niet ontvangen hebben, dan kunt je contact opnemen met onze klantenservice.

12. Zijn de prijzen op de website incl. BTW?

Ja, alle genoemde prijzen op onze website zijn incl. BTW.
 

13. Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de nieuwste artikelen, nieuwe licenties en al onze acties. 

Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »